Wednesday 19 December 2012

dea bukan untukku lagi :'(

b, trima  kasih  sebab  hari  nhe  tak  mct  lngsg.  dari  pagi  smpai  petang  aku tunggu  mct  dari  kau  tapi  1  puns  takde !  weyh  aku  cedey  kau  tawu ark :(  tp  tak  tau a  kalau  kau  bz  ken.  hm  kay  aku  paam,  aku  mane ade  owank  sayang  aku  lagy,  owank  dah  ade  KAWAN  BARU  mane  ade  nak  ingat  aku :(  takpe  aku  tau  aku  sape .  try  to  smile nd  try  to  forget  u  but  cannot :(  air  mate  aku  bule  kering  nages  sebab  kau  tp  kau  ade ? takde  ken ?  aku  tak  tawu  nak  buad  ape  lagy .  ya ALLAH !  cukup  lha  ape  dugaan  yg  kau  bagi  kat  aku :(  aku  prmpn  yg  lemah  nd  tak  mampu  nak  hadapi  sume  nhe  sowank2 :(  #iyda  jgn  mngharap  sanad  nan  dea !  dea  da  berubah  nd  dea  jauh  dary  kau nd  dea  da  jarang  txt  kau .  dary  situ  suda  tawu  segalanye !   aku  hanya  bule  trime  nan  seadanye . trima  kasih  selame  nhe  dpt  jage  aku  nan  baik :')

No comments:

Post a Comment